2016. március 27., vasárnap

Rettenetesen sajnálom és a továbbiak

Drága Olvasók! <3 
Nagyon sajnálom, hogy hónapokra eltűntem minden szó nélkül. Az igazat megvallva január óta szinte már teljesen megvan a huszonegyedik fejezet, de azóta is képtelen vagyok leülni és megírni a végét. Ez a végzős évem, egy hónap és érettségi, de kicsit úgy érzem, hogy összecsaptak a fejem felett a hullámok, és az ég világon nem tudok semmit, ami állítólag normális. :D De nem is ez a lényeg, csak azt szeretném mondani, hogy hiába tűnt úgy, nincs vége a blognak, de muszáj bejelentenem egy kis szünetet. Viszont június végén már jelentkezem is a 21. fejezettel. Végre lesz egy szabad nyaram, és akkor majd igyekszem bepótolni ezt a sok kimaradást. Nagyon remélem, hogy még akkor is itt lesztek, mert Adelaide és Harry történetének még messze nincs vége, és nagyon gondolkodom egy második évadon is.
Még egyszer hatalmas bocsánatot kérek, hogy hiába vártatok idáig, és köszönöm a sok-sok érdeklődést és aranyos kommentet. <3 
Nagyon köszönöm, ha még itt lesztek júniusban.
Kellemes húsvéti ünnepeket Nektek!
xxx, Csakegylány

20 megjegyzés:

  1. Semmi baj :) természetesen megérjük, hogy a tanulást helyezed előtérbe és hogy ezért muszáj elhanyagolnod a blogod, mégis csak ez az érettségi :) mondjuk tudjuk, hogy ügyes leszel és hogy megcsinálod :D én várni fogok júniusig, szóval egy olvasód már biztos lesz :D sok szerencsét!!! :D
    Puszil és ölel: Adél ❤❤

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj. Teljesen megértelek. Szurkolok az érettsegi miatt! 😚😘😙❤❤

    VálaszTörlés
  3. Irónikus, hogy pont ma gondolkoztam el, mi is van a bloggal :)
    Az érettségi sokkal fontosabb ezt megértjük, minden olvasód szurkol neked, na és várja a júniust :)
    Xx, Christal 🌌

    VálaszTörlés
  4. Semmi baj, tudom milyen a cipődben ;) ne aggódj, észre sem fogod venni, úgy elszalad ez az év és siker fogja koronázni erőfeszítéseidet! :) sok sikert kívánok, és kívánom, hogy fölvegyenek oda ahova felvételizel. És a bloggal most ne törődj, megvár az, és mi is megvárunk :)

    Puszi,
    Rose

    VálaszTörlés
  5. Valamelyik nap nem is olyan régen eszembe jutottál. Gondolkoztam , hogy mi lehet veled miért nem jön a tabló kép... végül nem jutottam sokra és most nézegetem , hogy a telefonomon meg van nyitva 30 Google lap hát nézem mik azok , szelektálom őket aztán megláttam a make it out aliveot és megint el go dolgoztam hogy váljon mi van veled miért nincs új rész. Erre nézd meg felmegyek facera és mit látok? Hát élsz! Nagyon drukkolok az érettségihez , ügyes leszel meglatod! A szünetet pedig megérdemelt és már alig várom a következő júniusi fejezetet :D és a tabló képet is :* ♥
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj bocsi a helyesírási hibákért csak ez a szám telefonom atirja a szavakat :D

      Törlés
  6. Én is 6 hét múlva érettségizem, és számomra kifejezetten megnyugtató, hogy nem csak én tanulom szét magam :) azért nagyon sok sikert kívánok, és júniustól pedig tényleg szeretném megtudni a történet végét :D

    VálaszTörlés
  7. Annyira jó tudni, hogy lesz folytatás :) Én teljesen megértelek, pedig még nem is érettségizek, mégis nagyon nehéz a tanulás.
    Sok sikert az érettségihez! :)
    És örülök, hogy folytatod, hiszen nagyon jól írsz, nem hagyhatod abba ;)

    VálaszTörlés
  8. Természetesen itt leszek, sok sikert az érettségin :D
    Lili

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Természetes, hogy itt leszek júniusban. Teljesen megértem h nincs időd, én csak a nyolcadikat vegeztem, de már ettől kész voltam. Annyira örülök, hogy jelentkeztél!!! Nagyon sok sikert az érettségihez!! Tűkön ülve várom a júniustól!!!!!!
    Szeretettel:
    Zsófi
    Ui.: Bocsánat ha elírtam valamit vagy nem tettem ékezetet.
    Ui(2).: Imádom a blogod!!!

    VálaszTörlés
  10. Hola, Csakegylány!
    Nincs semmi gond ezzel...bár engem még nem ilyen közelről érint ez a helyzet, mégis teljesen át tudom érezni! Nagyon szeretünk és azt hiszem, itt mindenki nevében mondhatom, hogy mosollyal az arcunkon nézünk elébe a dolognak, mert tudjuk, hogy így vagy úgy, de ezért a történetért megéri! Szóval biztosíthatlak, hogy mi végig itt leszünk és várni fogunk vissza! :-* Ez legyen a legkevesebb, ami miatt aggódnod kelljen! Most koncentrálj, te szívünknek oly kedves írónő! Hajrá, csajszi! Szeretünk és küldjük az erőt!!!
    Anita

    VálaszTörlés
  11. Mi megertjuk es szerintem evvel mindenki ugy vagy hogy azt koszonjuk hogy jelentkeztel. :)
    Es persze a tanulas nagyon fontos es sok sikert hozza.
    Hidd el ha erdekli az embereket a vege megvarjak a juniust :) en is megvarom mert ez az elso blog amit minden nap ha haza erek megnezem hogy van-e uj resz. :)
    Es nagyon varom a tovabbiakat.
    Sok sikert :) :*

    VálaszTörlés
  12. Megvarunk😏❤
    Sok sikert az erettsegihez😄

    VálaszTörlés
  13. Megértjük és én nagyon fogom várni :)
    Sok sikert az érettségihez <3
    ~T

    VálaszTörlés
  14. Megértjük, hogy most tanulás az első. Sok sikert, és már nagyon várom a következő részt!
    L

    VálaszTörlés
  15. Nem akarok zavarni meg semmi, de július van.

    VálaszTörlés
  16. Tegnap úgy tűnt mintha leszedted volna az osszes részt. Azt hittem megut a guta. Ma pedig végső elkeseredésében újra frissítettem és láttam hogy mégsem tuntek el a részek. Naaagyon megnyugodtam. Ugyanakkor nagyon tűkön ülve várom hogy végre új részre találják. Persze megértem hogy évközben nem ez volt az első (nekem sem ez lett volna) és azt is hogy most pihizel, de nagyon kérlek sose torold le a blogot. Még ha úgy döntesz is hogy nem folytatod (ezt a legnagyobb szomorúsággal fogadnam) akkor se torold le mert imádom (és szerintem mások is) újra olvasni a részeket.
    Szóval tudd hogy meg mindig toretlenul imadjuk Harry es Del tortenetet.
    További szép napokat, heteket, hónapokat
    Puszi
    Zsofi

    VálaszTörlés