2015. augusztus 15., szombat

Blogger Award 2015

Drága Olvasóim! <3
Biztos sokan hallottatok már az éppen folyó Blogger Award 2015 versenyről az Eternal Wonderland Design szervezésében. Engem is ért a megtiszteltetés sok neves blog és író mellett, hogy két kategóriában is jelölt lettem, mint "Legkedveltebb író" és "Legkedveltebb fanfiction/AU". A jelölést ezúttal is szeretném megköszönni Dorine Bonak, aki gondolt rám. Nagyon hálás vagyok érte. <3
Már az is hatalmas szó, hogy ilyen sok népszerű és tehetséges blogger közé bejutottam, az pedig még nagyobb megtiszteltetés lenne a számomra, hogyha rám szavaznátok. LINK
Nagyon hálás vagyok annak, aki rám voksol, mert nagyon sokat jelent. <33
Tökéletesebb olvasókat el sem tudnék képzelni, mint ti. Köszönöm. <3
Xxx, Csakegylány <33

Ui.: Csak hogy essen egy kis szó az új fejezetről is. :D Tegnap este érkeztem haza, azóta minden erőmmel rajta vagyok az íráson. Holnap, azaz vasárnap már biztosan fent lesz a rész. Utána pedig igyekszem behozni ezt a pár nap késést, és a 14. fejezetet valamivel előbb hozni. :))

3 megjegyzés:

  1. En mar szavaztam 😁 remelem az egyiket legalabb megnyerwd :) megérdemled.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szurkolok, ês vârom az új részt!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szurkolok es remelem megnyered,hiszen igazan megerdemled!!♡♡

    VálaszTörlés